2014. március 12., szerda

Gyermek párna

Végre nálunk is elérkezett a varráshoz hasznosítható gyermekrajzok ideje :) nagy-nagy örömömre.
Eddig más gyermekek rajzai alapján varrtam.
Végre felismerhetőek az ábrák, szerintem nem csak az én számomra. Ezek az alkotások még gyakorlatilag színezés mentesek, ezért még térben nem kivitelezhetőek, így hát párna készült belőlük. Egyelőre 2 ( ennyire volt időm ) de a varróasztalomon, Kicsim határtalan lelkesedésének köszönhetően , már sorakoznak a szebbnél-szebb alkotások. Autók, repülők, robotok :)
Az első ami elkészült egy dínó volt, hát nem lehet leírni azt a büszkeséget ami sugárzott harmadszülöttem arcáról, a végeredmény láttán. Rögtön gyártani kezdte az újabb rajzokat.
Mivel Nőnap előtt álltunk, készített egy virágos rajzot is, amit unokatestvére kapott meg.

Én nagyon odáig vagyok a gyermek rajzokért :)  kiválóan felhasználhatóak a gyermekszobai dekorációhoz, csak a megfelelő körítést kell megadnunk neki.  Nagyon jó ajándék, talán jobban is megmaradnak mint a rajzok, mindig szem előtt vannak.
És Anya büszkesége is határtalan , hiszen saját dizájnere van :)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése