2014. február 28., péntek

Textilekről, színekről

A piacot elárasztották a méregdrága, ám rendkívül színes , mintás, csodaszép designer textilek. Én is imádom őket, szó se róla, DE azért valljuk be nem mindig engedhetjük meg magunknak , hogy ezt válasszuk alapanyagul.
Akkor mi legyen?
Most már azért elég széles a megfizethetőbb kategóriájú textilek palettája, mind színben, mind mintában, ha úgy tetszik design terén.
Azt javaslom VÁGJUNK BELE nyugodtan, párosítsunk, kísérletezzünk, MERJÜNK :)

Adott egy csodaszép rózsás vászon.

Ha zölddel kombináljuk, szerintem üde , tavaszi lesz a hatás. Én most kétféle textillel kísérleteztem. lehet eggyel is kiegészíteni, de nyugodtan használhatjuk mindkettőt.
Egy terítőnél máris kellemesebb hatást érhetünk el ha a rózsásat keretszerűen körbeszegjük a pöttyössel, vagy a négyzetrácsossal. De lehet fordítva is, kívül a rózsás.


De próbáljuk meg más színnel, mondjuk pirossal. Egyből olyan Anyák napi a hatás nem ?

Vagy bézzsel ? Bár nekem erről hiányzik valami:



Hogy mi ? Egy kis csipke. Egyből romantikusabb lett:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése