2014. február 1., szombat

Molly baba

Ismét babát varrtam. Maradt a bébis test, de most az arca , egészen pontosan a feje elkészítésénél teljesen elvetettem az eddigi szabásmintámat.
Gyermekkoromban nagy kedvencem volt Buci baba, igaz kapni nem kaptam, de a TV-t mindig ámulattal és áhítozással néztem amikor Őt reklámozták.
Na ennél a babánál Buci babát vettem alapul ezért a pofiját picit alul ducibbra szabtam.
Az orrát szerettem volna úgy megoldani ahogy a waldorf babáknak van, de nem állt meg rendesen ( még a technikát csiszolgatnom kell ) így maradt a kívűlről rádolgozás.
Hogy csajosabb legyen szempillákat kapott és sok-sok szeplőt.
Na és persze a jól bevált nadrágot, farmerből fehér ingecskével.

Nemsokára Meskán kapható lesz, addig is ha szeretnéd kommentben vedd fel velem a kapcsolatot. Vagy Textilportán keresztül is megtalálsz.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése