2014. február 21., péntek

Ajándék

Utólagos Valentin napi ajándék gyanánt készült ez a cicuska. Nem is tudom , fiacskám részéről miért is tolódott el ennyire.......nem az a romantikus fajta a szentem :) .
Na mindegy, a lényeg a lényeg , hogy először a drágám egy sztenderd plüss szívet akart szíve választottjának ajándékozni. Na erről villámgyorsan lebeszéltem. Ha már ennyi kreativitás szorult belénk, kicsi snassz lenne egy ilyen ajándékkal előállni .....szerintem.
Ötleteltünk, először egy békát gondoltam volna, mint Békakirályfi ugyebár, vagy a nyakkendős békám, de hamar kiderült , hogy a kislány a macskákat szereti.
Ennél a verziónál sem egy hagyományos cuki cicuka volt az első ami beugrott, hanem egy Dönci kandúr.
Kicsit lusta, kicsit kövér Úricica.
Még nem tudom mi lesz a kislány reakciója, de én már most imádom Döncit. Tán még a fiamra is hasonlít kicsit. Lustaságát tekintve mindenképpen.

Szép hétvégét!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése