2014. január 23., csütörtök

Tulipános póló

Folyton-folyton bizgeti az agyam mindenféle szín és forma.
Most azt találtam ki, hogy tulajdonképpen egy-egy patchwork mintából is lehetne pólót fabrikálni. Elsőre egy tulipánt választottam,  nagyon szépen össze lehetett hozni az anyagokat, bár nem lett tökéletes. Nem varrási hiba van benne, hanem azt hiszem a tulipán minta lett túl nagy.
Ezt egy másikon majd javítani fogom.
Szerintem ilyet még fogok varrni.

Az anyaga 100 % egyfalas pamut, nagyon könnyű vele dolgozni és nagyon jó alapanyag. Már a fiúknak varrtam ebből az anyagból, nagyon jól bírja a mosást, a fekete pl . egyáltalán nem engedi a színét. Ha kedvet kaptál a póló varráshoz itt megvásárolhatod a pamutot. ( Fekete és szürke még nincs feltöltve, de emailben rendelhető )


2 megjegyzés:

  1. Hú, de nagyon tetszik! Szerintem egyáltalán nem nagy a tulipán mérete, és a színei is nagyon szépek :-).

    VálaszTörlés