2014. január 29., szerda

Női póló

Ezt a mintát valahol bóklászás közben találtam, érdekes és egyben könnyű technika, kivitelezése nem igényel nagy szakértelmet :)
A póló szabásához egy már jól bevált pólómat használtam, nem kerestem, szerkesztettem külön szabásmintát.



Felrajzoltam az anyag színére a mintát, majd szabtam elütő színű pamutból egy akkora darabot mint a szív és a fekete pamut alá gombostűztem.

Ezután pink cérnával körbevarrtam a szívet és vízszintesen is megvarrtam a csíkokat. Ez lehet tetszés szerinti. Én kb 2.5 cm távolságot használtam, de így nagyon kiáll kivágás után, tehát lehet jobb a 2 cm alatti.

Ezután már csak a fekete anyagot kell kivagdosni ...így ni :)

Középen ezt levarrtam mert nagyon kiállt.
Szándékomban áll még más mintával is kipróbálni , majd mutatom ha elkészül.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése