2013. december 11., szerda

Panna baba

Már a bemutatkozómban is írtam, hogy nagyon szeretek babát varrni.
Annak idején a saját babáimat is én készítettem. Igaz, volt 2 műanyag babám amiket nagyon szerettem, többet pedig nem kaptam, így már elég korán megoldottam magamnak a problémát. Ismerőseimnek tele volt a polca szebbnél szebb babákkal, kicsit sóvárogtam is , de nagy ügyet, lelki problémát nem csináltam ebből, elővettem a fantáziámat, kértem némi rongyot, és megalkottam a babát.
Nagyon szerettem a népmeséket, így rendszerint királylányok, tündérek készültek. Már akkor a terveimben volt, hogy ha nagy leszek, én bizony babakészítő leszek :) . Ugyebár aki a sütiket szereti cukrásznak készül, aki meg a babákért rajong, az szül 5 gyereket mellette babákat gyárt :). Szép kis álom, persze egyik fele már megvan.....
Ezeket a babákat már évek óta varrogatom ismerős gyerekeknek ajándékba.
És hiába a sok csilli-villi interaktív csodababa, szerencsére még évek múlva is jönnek a visszajelzések, hogy a gyermek a mai napig azzal alszik, viszi magával mindenhova. Azért egy rongybabának varázsa van....

Nagy szerencsém van, hogy ismerőseim között van egy nagyon kedves fotós házaspár, akik profin lefotózták Panna babát, így még szívesebben mutatom meg Nektek, hiszen olyan élő lett a képek által .

Kis huncut csajszi:



2 megjegyzés: