2013. december 28., szombat

Karácsony, ajándékozás, Süsü

Csodálatos fotókat kaptam tegnap. Ilyenre egyáltalán nem számítottam. Valahogy már egészen reggel óta éreztem , hogy valami nagyon jó fog aznap történni.
Erre megnyitom az egyik levélfiókomat és.......nem mesélem el, inkább bemásolom a levélrészletet:

" Más! Sajnos a blogodon nem tudtam jelezni Neked, de megvarrtam a szabásmintád alapján Süsüt egy debreceni látássérült, down kóros kislánynak, akinek a kedvence ez a mesefigura. (A Baptisa cipősdoboz akció keretén belül) Fotókat mellékelek! Köszönöm szépen a szabásmintát!!!! :-) "

Annak idején amikor ingyenesen elérhetővé tettem a szabásmintát,sok kritikát kaptam. De én így éreztem helyesnek, hiszen a figurát nem én találtam ki , én abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy meg tudtam szerkeszteni a mintát, és ezáltal sokakat hozzá tudok segíteni Süsü megalkotásához. Először csak amiatt hezitáltam , hogy nem lesz-e túl bonyolult az elkészítése, hiszen nem egyszerű a minta ( nem akartam, hogy bárkinek is kudarca legyen emiatt ) de mindig bizonyosságot kapok, hogy mennyire ügyes kezűek akik nekiállnak. semmi kudarc, szépen megszületik Süsü :)
Ez a szabásminta azóta is a legnézettebb a blogon.
Különösen örülök ha képet kapok egy megalkotott Süsüről. 

És akkor mutatom a tündéri ajándékozott kislányt :) egy gyögyörűség !!!!!  Süsü is :)
Köszönöm a fotókat az alkotónak: Himer Hajnalkának       




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése