2013. november 22., péntek

Teepee

Egy kicsit kevéske időm van mostanában alkotni, még kevesebb posztolni :( Sajnos az idei ősz egyik betegséget hozta a másik után.  " Szerencsére" banális gyermekbetegségek, de mégis...a 3 picuri még véletlenül sem egyszerre betegszik meg.......Na majd csak kikeveredünk belőle........


A lakásba való beszorulás fellendítette a bunker építési kedvet. A nappaliban nem sok bútor van ezért nem igazán volt mihez hozzáfogatni a takarót, így mindig összeesett a bunker amit nagy nehezen összehoztak. Próbáltam orvosolni a helyzetet, és utána néztem a lehetőségeknek.
A készen kapható sátrak, egyebek nem igazán tetszettek, sem árban, sem méretileg, sem mintában.
De hát miért is vásárolnék amikor rengeteg textilem van.
Rengeteg keresgélés után úgy döntöttem a teepee lesz az igazi. Ez legalább ggyorsan félretehető ha útban van.



Szabtam 3 trapézt :  alul 80 cm    , felül  15 cm , a magassága 130 cm.
az elején persze ugyanezek a méretek, csak színes textilből átlapolva kapott egy bejáratot.
A rudaknak kívülre tettem a sínt ( vagy micsodát )  már csak abból a megfontolásból is, hogy így még színesebbé lehet tenni.

A kész teepee természetesen nagy sikert aratott :)



4 megjegyzés:

  1. Oh igen! Ettöl felragyog minden gyermek szeme! Emlékszem, mi az asztal alá bújtunk, az volt a bungesz ;) Persze egy ilyen szuper Tepee ezerszer jobb! Nagyon jó lett! A békás takaró is Töled van?
    Remélem már túl vagytok a betegeskedésen!
    Szép hétvégét!
    Kinga

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :) Már készül egy csajosabb verzió a kis keresztlányomnak is.
    Igen, a békás takarót is én készítettem, még évekkel ezelőtt.

    Sajnos még mindig tart a betegeskedés :( Most éppen a képen szereplő csillagszeműm a soros .

    Szép hétvégét Nektek is !

    VálaszTörlés
  3. Jó ötlet. Honnan vetted a rudakat a merevítéshez? Maguk a rudak a tetején össze vannak erősítve? Mi tartja össze őket a tetején?
    Ja, én is jobbulást kívánok.

    VálaszTörlés
  4. A rudakat a párom vágta,valamiféle deszkából, hogy jó erős legyen. A tetején, mivel elég széles lett így a rúd, 2-2-t összecsavaroztunk, ,úgy vannak egymásnak döntve, felállítás után a 4-et pedig egy szalaggal összekötöttem. Így legalább egy mozdulattal összecsukható.
    Köszönjük, már úgy néz ki kikeverednek a kicsik a betegségekből....remélem :)

    VálaszTörlés