2013. szeptember 15., vasárnap

Színek

Ezt már többször leírtam, hogy imádom a színeket, nagyon szeretek velük kísérletezni, ezért is patchworközöm. Az anyagos szekrényemben a szivárvány színei pompáznak.
Ez mondjuk annyiból érdekes, hogy hordani meg a feketét szeretem. Nagyon sokszor megindultam már úgy magamnak anyagot vagy ruhát venni, hogy kigondoltam valami más színt de végén legtöbbször feketével tértem haza. Esetleg egészen sötét kékkel.
Barátnőmmel viccelődtünk is ezen, hogy 30 év múlva biztosan nálunk is beköszönt a rózsaszín korszak.....addig meg marad a fekete.

Most a barna színnel kísérleteztem. Pöttyös is , barna is :) imádom.
Épp kapóra jött húgom névnapja, és hogy ez a szín épp beleillik az enteriőrbe.
Előszedtem a textileket, majd csíkokra vagdostam őket:


a csíkok összeállítva:


és a végerdemény:


Egyszerű és nagyszerű.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése