2013. szeptember 3., kedd

Supermen....

Öööööö Szuperapa.
Ezt a poént nem hagyhattam ki én sem :) , ajándék kellett és én valami egyedibbet szerettem volna. Ez pedig szerintem passzolni fog a megajándékozotthoz. Ahogy ismerem még örülni is fog neki.
Az elkészítés menetét pedig fotóztam, mert jó kis technika ez, és nem is nehéz megvalósítani.

Papírra megszerkesztjük a mintát. A textilekre vetexet ragasztunk,  egymásra helyezzük a rétegeket. Jelen esetben alul a póló anyaga, rajta először a sárga majd a piros textil, felül a papír.
Körbevarrjuk a mintát, ezzel jelöljük át a textilekre.




Leszedegetjük a papírt és kivágjuk körben az  oldalából a sárga anyagot, a szélét is levarrjuk, majd sűrű cikkcakk öltéssel az egészet beszegjük.






Következő lépésben a felesleges piros anyagot távolítjuk el, nagyon óvatosan. A varrás mellett kb. 1 mm ráhagyás maradjon.


Végül a maradék széleket is cikkcakkoljuk, vasaljuk. A neheze megvan, ezután már csak pólót kell készíteni belőle.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése