2013. augusztus 8., csütörtök

Zöldség-gyümölcs kosár...

...újratöltve.
Tudom-tudom, hogy most csak babáznom kellene, de amíg a kicsi lány még ilyen jókat alszik muszáj bütykölnöm valamit.... meg aztán ajándék is kell egy másik gyerkőcnek és hát hogy jön az ki, hogy valami műanyaggal állítok oda :)
Annyira szép pöttyös anyagokat árulnak mostanában, hogy már egész nagy készletet gyűjtöttem be belőle. Főleg az tetszik nagyon, ami nagy pöttyös és elszórtan helyezkedik el rajta.
 Az újabban kért kosarat is egyből ebből képzeltem el. És most bővítettem a tartalmát is újabb zöldekkel pl. burgonya, narancs, eper.



4 megjegyzés:

  1. Kedves Kriszta!
    Honnan szeded ezt a rengeteg energiát? Nagyon ötletes és szép a zöldség-gyümi kosár! Olyan guszta, hogy tán még bele is harapna az, akinek a kezébe kerül ;) Fantasztikus vagy!
    Szép estét!
    Kinga

    VálaszTörlés
  2. Kedves Kinga !
    Én azt hiszem van egy enyhe( vagy talán nem is az) hiperaktivitásom :) Nem szeretek tétlenül lenni, és szerencsére nincs túl nagy alvás igényem sem. Pedig a picurim éjjel 5-6-szor eszik :) Még ne fáradtam el :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klassz egy a gyümölcs-zöldségkészlet.Nagyon tetszik. :)

    Én horgoltam a lánykámnak gyümölcsöket,zöldségeket, süteményeket, teáskannát csészékkel. Nagyon szereti, így karácsonyra már megvan az ajándékötlet, bővítem a készletet. :)

    VálaszTörlés