2013. augusztus 19., hétfő

Bébiruhát varrtam az imént.....

...mert a lánykám irtózatos sebességgel szedi fel a kilókat. Most töltötte az 5. hetet , de már 5700 g. Szerencsére anyatejes, és imádja a pocakját és termelődik is annyi tej amivel megelégszik ( éjjel jobb az étvágya, óránként követeli a magáét )
Így aztán hamar kinőtte az indulókészletünket. Legtöbb kis ruha 1-2-szer volt csak rajta. Eddig a meleg miatt nem is volt ez gond, de most már csak őszbe fordul az idő, ideje felkészülni melegebb ruhácskákkal.
Pici lány fogadására jórészt méteráruval készültem, hogy mindig az aktuálisan legpraktikusabb ruhadarabot tudjam biztosítani Neki.
Nagy hibám, hogy nem vagyok odáig a kereskedelemben kapható babaruhákért. Rebeka most elég pocakos, így a kis derékban gumis nadrágok nem kényelmesek számára.
A közelben nincs olyan turi ahonnan be tudnám szerezni olcsóbban a ruhákat, ezért marad a varrás.
Szeretem a vállon kötős, gombos, patentos darabokat, mert jól variálhatóak, és a baba dereka sincs ki belőle ha fel kell venni a kicsit. Később, amikor már mászik is jobbak a kantáros nacik. 
Plüssből készítettem, megbolondítva egy kis fodros gumival, ferdepánttal. Szabtam még egy málna színűt is , azt majd legközelebb mutatom.




2 megjegyzés:

  1. Szívügyem az, hogy a gyerekeknek ne legyen csupasz a derekuk, ezért én is nagyon szeretem a kantáros nadrágokat. Egy ideje én is sokat gondolkodom a mai gyerekdivaton, hogy mennyire nem praktikus és nem gyerekbarát, így én se szeretem a boltokban kapható ruhákat.

    VálaszTörlés
  2. Inspiráció gyanánt megnézegetem a bébiruhákat, és sokszor jutok arra a megállapításra, hogy a tervezőnek tuti nem volt gyereke.
    Kantárosat csak farmerban kapni. De szerintem a mindennapi csúszás-mászáshoz alkalmatlan. Úgyhogy már a fiúknak is sokat varrtam futterből, plüssből.

    VálaszTörlés