2013. július 4., csütörtök

Strandruha

Rám hagyományozódott némi anyagmaradék, rugalmas frottir, igazán jó minőségben.  Szép nagy zsák, tele lehetőséggel.


A múltkor már majdnem belevágtam, mert természetesen a kötelezően megszabott dolgokon kívűl lett ötletem bőven, de a rossz idő bizony kedvemet szegte. Mert hát strandruci ha nincs is strandidő ?
Kicsi Keresztlányomnak gondoltam ki belőle egy csajosabbat, és nem katicásat :)
Most patchwork díszítéssel.

Tehát a színek összeválogatása után kiszabtam az alapokat :



A színes csíkokat összeállítottam, levasaltam,  majd ráhelyeztem a kis ruha hátára. Erre pedig még egy réteg került, ami a keretet adja, jelen esetben egy pillangó. Aminek először egy sablont készítettem amit átjelöltem a felső anyagra.
Ezután az egészet körbevarrtam, a megfelelő részek eltávolítása után pedig sűrű cikkcakkal rögzítettem.






Ezután a részek összeállítása már igazán gyerekjáték. Némi fodor, kapucni, zseb.
És íme a végeredmény:



1 megjegyzés: