2013. június 17., hétfő

Ma jó napom-pom-pom van.....

Végre ma nem vagyok az áldott állapot miatt félhulla, mint az elmúlt napokban. Gyomrom is kevésbé fáj, köszönhetően a töméntelen mennyiségű savlekötőnek, így nem csak fejben varrtam :)
Pinterest-en bóklásztam reggel, és volt egy kis ruha ötlet amit nem lehetett "otthagyni"  Kicsi Keresztlányomnak valamiért elég sok katicás dolgot készítek, így amikor megláttam ezt a ruhácskát már ugrottam is neki az anyagok, kiegészítők válogatásának.Ezekből képzeltem el, némi virágos, pöttyös, és egy kis fodros gumi:


Gyakorlatilag szabásminta sem kell, annyira egyszerű az egész.
kicsit ferdén meg van szabva az eleje, egy virág szárán másznak fel a katicák:

 Alakul :)

Végül egy kis bugyi is kerekedett hozzá:






Aztán már csak a virágfej elkészítése maradt:





6 megjegyzés:

  1. Milyen édes! En is kislány akarok lenni....:)
    A babaváráshoz kitartás, kicsit irigy is vagyok....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Te a blogoddal már sok erőt adtál ám nekem :)

      Törlés
  2. Nagyon bájos lett. Legközelebb olyan képet is tegyél fel, ahol viseli a tulajdonosa!
    Almameter

    VálaszTörlés
  3. Köszi :) legközelebb igyekszem , vagy akkorra már személyes modellem lesz :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörü kislányruha! Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés