2013. május 4., szombat

Játszom én is !

Isten éltesse Hokata 5 éves blogját !!!!
Ez alkalomból játékot hirdetett, amire én is jelentkeznék. Egyrészt mivel imádom a munkáit, másrészt mert az 5-ös szám jegyében zajlik, ami az én életemben is meghatározó.
Számmisztikailag a missziószámom 5: szabadság, kreativitás, alkalmazkodás. Éppen 5. babánkat várjuk.

Évekkel ezelőtt a páromtól kaptam egy gyűrűt, amiben 5 kis kövecske van. Akárhányszor ránéztem, valahogy mindig a gyermekeimet láttam benne ( akkor még 2 volt )
Azóta minden kövecskéhez kapcsolódik egy kristálytiszta, csillogó lélek.

5 éves koromról sajnos nincsen képem, de arra tisztán emlékszem, hogy már akkor is 5-6 gyerekes, varrónő szerettem volna lenni. Imádtam babázni, varrni, minden fellelhető rongyot szétszabtam, babaruhákat varrtam.
Az óvodában is én értettem a legjobban a tűbefűzéshez.

Az 5 legfontosabb dolog számomra:
- Megélhetem gyermekkori álmomat, nagycsaládos édesanya lehetek. Ennél örömtelibb dolog nincs is . Terelgetni, szeretni 5 rám bízott emberkét.
- Mostanában a hit is egyre fontosabb. Kell, hogy tudjuk, mindennek értelme van, még a rossznak is. Nagyon nehéz lecke ez, de amikor bebizonyosodik az nagyon jó érzés.
Kell a hit a sok gyermekhez, bízni abban , hogy azért születtek ide mert itt vannak a legjobb helyen.
Kell a mindennapokhoz, a jövőhöz.
- Természetesen a pozitív emberi értékek : egymás becsülése, elfogadása, szeretete, segítése hiszen csak így várhatjuk el, hogy velünk is így tegyenek mások.
Család, barátok, akik nélkül nehezebb lenne minden.
- Egészség, főleg a gyerekeké, de a saját is fontos, hiszen Őket útnak kell indítani. Ahhoz pedig sok erő kell.
- Kreativitás. Egyre inkább nagy adományként élem meg, hogy saját kezűleg ennyi mindent meg tudok csinálni. Az alkotás sok mindenen átsegít, örömet ad nekem és időnként másoknak is. Ez is hozzátartozik az értelmes élet érzéséhez.

Hokata 5 legjobban tetsző munkája:
Most nehéz lesz 5-öt kiemelni, gyönyörű mind!

Gondolatvirág:



Sünis doboz, medál :
Foltos szett:

Teás készlet:


Családi portrék

Ha én nyernék, akkor mesés családi portrét választanék.

4 megjegyzés:

  1. Örömmel olvastalak, köszönöm, hogy játszol velem :)

    VálaszTörlés
  2. Jó, hogy említed a magzatot, már épp kérdezni akartam, hogy minden rendben van-e veletek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kérdésed :) eddig úgy tűnik minden rendben van. Igaz, hogy már most sikerült akkora hasat növesztenem mint a többivel a szülés idejére, de ennél nagyobb bajom ne legyen !
      Már nagyon készülök a fogadására, mertem Neki varrni is. Izgalmas, hogy minden jel szerint kislány, majd azt hiszem Nálad fogom tanulni a hajfonást :)

      Törlés