2013. május 8., szerda

Babahordozó felújítva

Adott volt egy babahordozó, amit már ki tudja hány baba használt ( a 3. gyermekünk születésekor kaptuk), előélete nem ismert. A 2 kisebb babánk nagyon sokat használta, mert bár nagyon autóval nem járunk, itthon praktikus eszköznek bizonyult. A sok mosástól bizony eléggé megkopott, éppen ezért ideje lett kicsit renoválni.
Egészen bele vagyok szerelmesedve most ebbe a barna- rózsaszín pöttyös anyagba, és a mályvaszínű plüssbe. Így ebből álmodtam meg az új huzatot. Szerintem így a kettő nagyon jól mutat. Nem világos, kényes, és a plüss biztosan egészen kellemes lesz a picikének.

Az ehhez hasonló huzatokat én úgy szoktam új bevonattal ellátni, hogy szétbontom, a felületére rávarrom az új anyagot, majd újra összeállítom. Bélés, szivacs, minden marad.
Bárki nekiállhat mert így igazán könnyű. Csak a szegést kell újjal pótolni. Így teljesen megtartja eredeti formáját, szabásmintával sem kell bajlódni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése