2013. április 30., kedd

Farmernaci

Nagy fiaim bringás sportot űznek. Az F.B.I. Street Generations formáció oszlopos tagjai. Kezdeti üldöztetések után, ma már több a sikerük, rengeteg helyre hívják Őket. Fellépnek óvodákban, ahol a kicsiknek a trükkjeik bemutatásán kívül játékos formában KRESZT is oktatnak. Mostanság akrobatikus lánycsapattal is erősítik a műsoraikat, szóval érdemes figyelemmel kísérni Őket.
Valamint falunapokon, iskolákban,  és egyéb nagyobb rendezvényeken is szívesen látott vendégek.
Én pedig kezdetektől lelkesen támogatom Őket, és nagyon-nagyon büszke vagyok !!!!!!
Ez a sport ruházkodásban sem egyszerű....ugyebár illik trendinek lenni ( kamasz kölyköknek meg amúgy is, gondolom ebben szerepet játszik a nagyszámú lányokból álló rajongótábor is :)    )
Akármilyen nadrágot sem húznak magukra, bő szára nem lehet, illik a színes alsónadrágnak kilátszani stb.
Lassan tanulgatom a szabályokat én is. Igen ám de egy trendi gatyó vagyonokba kerül, így kénytelen vagyok megvarrni őket. Már egészen gyorsan megy :)
Mivel holnap fellépésük lesz ezért a 2. fiam saját tervezésű rövidnadrágját dobtam össze délelőtt.

Úgy gondolom érdemes itt is bemutatni, lassan-lassan már valami márkanevet kell kitalálnom :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése