2013. április 19., péntek

Farmer

A megunhatatlan, az örök divat......
Én szeretem patchworkhöz is felhasználni, irtó jó színösszeállítást lehet belőle kreálni. Pedig tulajdonképpen "csak" kék az egész.
Első kísérleteim kis táskák voltak, mert pici gyerekek mellett ez nekem nagyon praktikus volt. A legeslegfontosabb értékek, iratok kézközelben lehettek, nem kellett félni, hogy észrevétlenül kitúrkálja valaki.


Egyik ötlet hozta a másikat, így az egész ismeretségi körömet gyakorlatilag sikerült elárasztanom velük :)
Ma böngészés közben találtam egy oldalt ahonnan még lehet merítkezni. Igaz, hogy újrahasznosítás de a végeredmény igényes, mutatós.
Ennyi agyindító láttán azt hiszem én is belevetem magam a ruhás zsákba :)


2 megjegyzés:

  1. Jó ez a fazon, és jók a színek is!
    Nem is tudom, mikor olvastam utoljára cirill betűs szöveget!

    VálaszTörlés