2013. február 1., péntek

Nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek.....

A bennem zajló gondolatokat. Mert mindenki csak vélemény mond erről a szituációról.
Úgy alakult, hogy a Jóisten úgy döntött ( kicsit váratlanul :)   ) hogy ránk bíz még egy életet. Ami persze nem baj , sőt!  mindig is nagy családról álmodoztam. Így hát nagy-nagy szeretettel várjuk a kis jövevényt.
Rengeteg erőt és türelmet érzek ehhez a feladathoz. imádom az összeset, engem nem zavar ha itt nyüzsögnek körülöttem.
Csak hát a környezet úgy érzi ítélkezhet. :( Ez nekem meglehetősen rosszul esik.
Miért van az, hogy manapság több gyereket vállalni szinte bűn ? Hiszen mi sem élünk szegényebben mint egy átlag család, inkább tudatosabban. És ez a mai világban már-már erénynek számít nemde?
Mostanában sokat dúdolom ezt a dalt " Álmodtam egy világot magamnak, itt állok a kapui előtt....." És tényleg!
 Minap megtalált Böjte Csaba mondata is, nem szó szerint idézem : " Nem panaszkodni kell, hanem örülni, hogy Isten meghívott minket az Ő országába és teremthetünk. !"
És mennyire igaz.

4 megjegyzés:

  1. Szívből gratulálok a kis jövevényhez és sok boldogságot kívánok a vele kiegészülő családnak! Az ítélkezők pedig szót sem érdemelnek...

    VálaszTörlés
  2. Kriszta, ne foglalkozz a rosszmájúakkal, viseld büszkén állapotodat, és hirdesd, hogy a gyermek ajándék, a sok gyermek még több ajándék!!!
    Tudom, min mehetsz át, mi ugyanezt kaptuk meg a családtól, ráadásul épp az anyám, nagymamám volt a legdühösebb, mikor kiderült, hogy babánk lesz (sajnos nem most, ez már régebben történt). Soha nem tudom elfelejteni, életem egyik legrosszabb emléke, mikor olyan csúnya arcokat vágtak és olyan nagyon csúnyákat mondtak a hírre.. :(((( Szóval én ismeretlenül is veled vagyok, szívből gratulálok, hogy örömmel fogadjátok a babát!
    Erzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól esnek ezek a szavak!
      Sajnos nálunk is éppen az anyám volt leginkább kiakadva, az Ő szavai fájtak a legjobban. De ezek szerint másoknál sincs ez másképp. Ez szomorú :(
      Emlékszem már egészen pici korom óta 5-6 gyerekről álmodoztam. És most nagyon boldog vagyok, hogy megadatik!
      Hiszem, hogy "Ahova a Jóisten Bárányt ad, oda legelőt is ad! " Ebben nagyon bízom!!
      Még egyszer Köszönöm!

      Törlés