2013. február 22., péntek

Kötött felső

Kedves barátnőm, aki nagyon szereti az egyedi ruhákat, időnként meglepő ötletekkel áll elő. Sokszor, nagyon sokáig kell gondolkoznom, hogyan is valósítsam meg, mert az eredeti modell alapanyaga és a hozott textil nagyon is eltér.
Most ez volt a kiindulási szabásminta. Fényes, rugalmatlan alkalmi anyag, tüllfodrokkal. Kezénél megkötős.



Nagyon szép ruha, már régebben elkészítettük, nagyon hasonló textilekből.
Ám most gépi kötött anyagot hozott hozzá. Hát nem mondom, hogy teljesen nyugodt voltam  mi is sül ki ebből. Nem voltam benne biztos, hogy ha ennyi ráncot, réteget egymásra rakunk egy vastagabb anyagból, akkor az szépen fog a végén mutatni.
3 napig varrtam.....és a végeredmény szerintem nagyon jó lett!


1 megjegyzés:

  1. Az új kihívások új megoldásokra sarkallnak.
    Én biztos nem tudtam volna ilyet varrni.

    VálaszTörlés