2012. november 9., péntek

Csodaszarvas

Az alábbi falvédő elkezdését környezetem így kommentálta :
 - Pfffffff.......
 - Mondd csak, te nem ijedsz meg semmitől?   ( De  :)
 - Őrült .....

Na, ezek után lesz ami lesz alapon belevágtam. Érdekes módon itt már eleve volt bennem bizonyosság, hogy igenis jó lesz a végeredmény. ( ami a lovak felvarrásakor el is illant :) ! Onnantól már csak reménykedtem.
Valahogy a varrományaimnál mindig van egy olyan szakasz, amikor nem olyan jól néz ki, mint elgondoltam ( ilyenkor nem is szeretem mutogatni ) mert ilyenkor bennem is csak halványan dereng a végeredmény. Aztán elkezdődhet a díszítőelemek felrakása, és összeáll minden :) Elégedett vagyok vele!


A mesekönyv alapján kellett elindulnom. Sajnos kicsi homályos a kép, mert este fotóztam.



 A kész falvédő :) Hatalmas méretű 200x140 cm-es.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése