2012. október 30., kedd

Babatakaró

A gondolataimban halvány villanásként megjelent egy színharmónia, egy formavilág .....semmi konkrét....( na ehhez válogasson anyagot az ember :)  Kislánynak való összhangot képzeltem, zölddel, kékkel, rózsaszínnel  és Angyalkákkal, mivel Karácsonyra szánom. Először ez a pöttyös ugrott be, ami az " azonnal akarom ! " felkiáltással került megvételre, aztán itthon pár hetes nézegetés után sem tudtam elképzelni, mi a csuda lehetne belőle ...Hát néha ( sokszor ! ) járok így.

Összeszedtem a kezdő textileket és lelkesen daraboltam. Közben  már konkrétabbá formálódott az egész terv. Nem lesz szimmetrikus, az biztos ....
Következtek az Angyalkás blokkok.
A gépem egyik hímzőmintájával csipkét is kreáltam a szoknyácska aljára.

Ezután elrendezgettem a blokkokat és megfelelő méretűvé állítottam össze

Jelenleg itt tarok, és ahogy nézegetem, erre gondoltam .....folyt . köv .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése